Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Dobrý den,
jak jsme již spolu řešily telefonicky zálohová faktura byla dne 21.11.2017 zaslána na vaši emailovou adresu. Zboží bohužel nemůžeme odeslat dříve, než bude zálohová faktura uhrazena. O každé změně objednávky a dalším postupu jste byla vždy informována.
S přáním pěkného dne
Tým Zubáček.cz
.
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme rádi, že jste s naším obchodem spokojený. Cena Slovenské pošty je myslím o 20 Kč dražší než České pošty. Nejlevější způsob doručení zboží na SK pobočky Uloženky za 65 Kč, ale bohužel jich není tolik.
Další možností je udělat dražší objednávku, ke které máte od určité ceny dopravu zdarma.
Těšíme se na Váš další nákup.
S přáním pěkného dne
Tým Zubáček.cz
šlo to parádně děkuji
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme moc za kladné hodnocení a těšíme se na Váš další nákup.
S přáním pěkného dne
Tým Zubáček.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme rádi, že se Vám spolupráce s naším obchodem líbila. Těšíme se na Váš další nákup.
S přáním krásného dne
Tým Zubáček.cz
Varuji před tímto obchodem
(Administrátor)
Dobrý den,
komplikací s termínem dodání u Vaší objednávky je nám líto. Bohužel jsme odkázáni na sklad dodavatele, a když zboží není dostupné, nic s tím nenaděláme.
S přáním pěkného dne
Tým Zubáček.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme moc za kladné hodnocení a těšíme se na Váš další nákup.
S přáním krásného dne
Tým Zubáček.cz
Vše po telefonu vysvětlili
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme moc za kladné hodnocení. Naší prací je tu být pro klienty a pomoci jim s výběrem nejvhodnějšího zboží přímo pro ně. Těšíme se na Váš další nákup.
S přáním pěkného dne
Tým Zubáček.cz
Zboží prislo rychle a v poradku. Jsem spokojená a doporucuji
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení. Jsme rádi, že jste s naším obchodem spokojen a těšíme se na Váš další nákup.
S pozdravem
Tým Zubáček.cz
ok
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme rádi, že jste byl s naším obchodem spokojený a těšíme se na další nákup.
S pozdravem
Tým Zubáček.cz
může být
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme rádi, že jste byl s naším obchodem spokojen a těšíme se na Váš další nákup.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Tým Zubáček.cz
Výborná komunikace, nadstandartní ochota, zboží super kvalitní, spokojenost, doporučuji.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme moc za kladné hodnocení. Těšíme se na další spolupráci.
S pozdravem
Tým Zubáček.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za připomínku. Zkusíme se dohodnout s dopravci o možnosti platby kartou. Bohužel je však možné, že by se tím zvedly náklady na dopravu a nebylo by to nakonec pro zákazníka výhodné.
S pozdravem
Tým Zubáček.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste s naším obchodem spokojen. Objednal jste si zboží, které nabízíme jako jeden z mála obchodů, protože je po něm stále veliká poptávka. Zboží není dočasně na trhu dostupné a o této skutečnosti jste byl obratem informován.
S přáním pěkného dne.
Tým Zubáček
Objednávka byla obratem potvrzena, druhý den byl upřesněn termín dodaní cca 4 dny. Od této doby komunikace ustala, objednávku jsem zhruba po 3 týdnech zrušila. Nedoporučuji.
Spokojenost
(Administrátor)
Dobrý den,
nyní jsme pro vás zavedli i levnější způsob dopravy přes odběrná místa Uloženky. Věříme, že Vám i ostatním zákazníkům ze Slovenské republiky to zpříjemní další nákup.
Přejeme příjemný den
Tým Zubáček.cz
Obchod ihned po objednávce tuto potvrdil. Druhý den proběhla informace upřesňující termín dodání. Den před odesláním jsem byl kontaktován pro výběr doplňku zdarma. Velmi příjemná paní. Vše pečlivě zabaleno a dodáno bez problémů. Balíček obsahoval zboží, doklad, návod. Nákup u tohoto prodejce mohu doporučit i ostatním zájemcům.
Hlavní výhodou obchodu je pro mě fakt, že nabízí zboží, které téměř nikde jinde není k mání. Možná to je pouze doprodej, ale to na věci nic nemění.
První nákup byl bez problémů, zboží bylo připraveno hned k odběru. Bohužel nyní jsem zvolila ústní vodu, která má dostupnost do 4 dnů, nevšimla jsem si toho při objednávání. Po týdnu jsem se emailem dotázala na stav objednávky, za 2 dny mi přišla odpověď, že zboží bude naskladněno příští týden. Pochopím, že dodavatel zboží nedodá, ale hrubě vázne komunikace s obchodem. Takže závěr - objednáno 2.2., 7.2. na dotaz přislíbeno naskladnění do týdne, 28.2. zboží stále není. Chápu, nedodali, ale eshop prostě zákazníka neinformuje.